Ворохтянська ЗОШ І-ІІІ ступенів Пн, 26.06.2017, 19:15

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Про нас | Реєстрація | Вхід


Меню сайта

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 256

Друзі сайту

Баннер
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0
Пошук
Погода в Ворохті
  • МОНМС України
    BannerFans.com
    BannerFans.com
  • Шлях , довжиною у 60 років

     

    Білоус Любов Володимирівна,
    директор школи

     

     

    Зневага до навчання і виховання –
    загибель людей, сімей, держав.

     

     

    У кожної людини є своя маленька батьківщина, яка починається з рідної домівки, школи, друзів. Для нас такою батьківщиною є наше селище, і звичайно, рідна школа, де пройшли безтурботні дитячі роки.
    У цьому навчальному році Ворохтянській середній школі виповнюється 60 років, і 40 років – теперішньому приміщенню. Нове приміщення Ворохтянської загальноосвітньої школи збудовано в 1977 році, згідно проекту в школі передбачено 24 класних кімнат, 5 навчальних кабінетів, спортзал, актова зала, майстерні по дереву і металу, майстерня з обробки тканин, їдальня, бібліотека, медичний кабінет. Всі кабінети мають необхідне навчальне обладнання, технічні засоби навчання, в наявності є два комп’ютерні класи, мультимедійний клас, копіювальна техніка, музичний центр, відеомагнітофон.
    У школі працює бібліотека, книжковий фонд якої складає 24 тисячі примірники, з них: 10 тисяч – шкільні підручники; 14 тисяч – художня література.
    Але найбагатша школа своїми випускниками. За 50 років Ворохтянська середня школа випустила 2069 учнів, з них 91 були нагороджені Золотими і Срібними медалями. З 1956 року у школі працювали 217 вчителів, а керували нею 9 директорів. У даний час в навчальному закладі працює 54 педагогічних працівників, 43 з них є випускниками нашої школи, навчається 520 учнів. В школі здобувають освіту діти с. Татарова, с. Вороненко, вул. Говерлянської.
    За наслідками атестації 24 вчителів мають вищу категорію, 13 — першу, 4 — другу, 7 — спеціаліст, звання "старший вчитель” присвоєно 8 педагогам, а звання "вчитель-методист” — 2. В школі працює медична сестра, практичний психолог, соціальний педагог. Педагогічний і учнівський колективи пишаються своїми традиціями та результатами праці. Школа для них – не просто місце навчання й роботи, а особливий центр єднання і любові, світ знань, творчості і фантазії, де цінуються честь і гідність особистості, створено умови для успішної освіти та саморозвитку, подальшої кар’єри й повноцінного життя. Всі педагогічні працівники залучені до роботи міських та шкільних методичних об’єднань. При школі діють методичні об’єднання вчителів початкових класів, класних керівників, вчителів суспільних предметів, вчителів української мови і літератури, вчителів іноземної мови, вчителів математики, вчителів природничого циклу, творчих вчителів та методична комісія з допризовної підготовки. Педагоги нашої школи очолюють і міські методичні об’єднання вчителів хімії, фізики, математики. У шкільному методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вчителів школи, матеріали наукових досліджень, розробки сучасних уроків, методична література. Учні школи постійно беруть участь в І, ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з основ наук, Всеукраїнському конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика.
    Наші випускники здобувають освіту у навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації м. Києва, м. Харкова, м. Львова, м. Чернівці, м. Тернополя, м. Луцька, м. Івано-Франківська.
    Школа підтримує тісний зв’язок з батьківською громадою, адже сім’я є першоосновою духовного, економічного та соціального розвитку суспільства. Тому проблеми навчання і виховання можна вирішити лише в тісній співпраці з батьками. Окрім традиційних батьківських зборів проводимо шкільні свята родини, день Матері, свято першого і останнього дзвоника, вручення атестатів, спільні спортивні свята "Батьки і ми”, "Бабусин день”, звіти колективу школи перед батьками.
    Виховна і позакласна робота має системний характер. Головною метою виховної діяльності педагогічного колективу є національно-патріотичне виховання, виховання громадської та правової свідомості, почуття власної гідності, правових норм, естетичних смаків, духовного багатства. Для реалізації цієї мети застосовуються різноманітні форми виховної роботи, вибір яких залежить від захисту та завдань виховної роботи, вікових особливостей дітей. Практикуються виховні години, екскурсії, тематичні вечори, рольові ігри, диспути, зустрічі з відомими людьми, уроки милосердя, години народознавства, тематичні лінійки, мітинги-реквієми, виступи агітбригад. Учні школи дуже тісно співпрацюють з Карпатським національним природним парком, займаються дослідницькою роботою, беруть участь в конкурсах, де досить часто здобувають призові місця.
    Школі постійно надають матеріальну і фінансову допомогу міська рада, відділ освіти, селищна рада, підприємці селища.
    Педагогічний колектив та дирекція школи в своїй роботі зустрічаються з цілою низкою проблем, над вирішенням яких будемо працювати найближчим часом. Основними з них є:
    - впровадження особистісно-зорієнтованих технологій;
    - використання інтерактивних методів навчання;
    - впровадження та використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання;
    - всебічний розвиток особистості учня засобами національного виховання та диференційованого навчання;
    - впровадження модульного розвивального навчання;
    виховання засобами духовності та народознавства тощо.

     






    Copyright MyCorp © 2017
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz